servis Robomow- objednání stroje do servisu

Neohodnoceno
Značka: AMA

Něco se pokazilo? Jsme tu od toho, abychom Vám pomohli vyřešit jakýkoli problém s Vaší robotickou sekačkou Robomow nebo AMA FREEMOW. 

Dostupnost Skladem
Můžeme doručit do:
6.12.2024
Kód: ACZSERVIS2
1 Kč
servis Robomow- objednání stroje do servisu
Neohodnoceno
Značka: AMA

Žádáme zákazníky, aby nepaltili žádné poplatky předem. Cena za opravu i přepravní náklady budou vyčísleny až po prohlídce stroje v našem středisku a platí se po provedení opravy. Proveďte objednávku a vyčkejte až Vás kontaktuje náš servisní technik.

 

Objednávka do servisu Robomow

!!!Před odesláním nabijte sekačku!!!

Pro účely servisu je nutné vyplnit a přiložit servisní formulář - ke stažení zde: servisní formulář

RC modely-naplno nabít ve stanici,po nabití vypnout hlavní vypínač u zadního kola

RS modely- naplno nabít, po nabití vypnout hlavní vypínač pod horním krytem, vyjmout pojistku u pravého zadního kola--důležité

 

Vyplňte prosím následující údaje. Po objednání služby v košíku vyplňte:

fakturační adresa: vyplňte adresu bydliště, na této adrese bude stroj službou PPL vyzvednutý k opravě a na tuto adresu bude stroj po opravě odeslán !!

Pokud potřebujete vyzvednout stroj na jiné adrese než bydlíte: v košíku pod údaji fakturační adresy zatrhněte ,,dodací adresa je jiná než fakturační,, a vyplňte adresu, kde má být stroj svozem PPL naložen.

Do poznámky v košíku po zadání svozové adresy popište svůj problém se strojem + je oprava záruční/pozáruční. Co potřebujete na stroji prohlédnout/opravit? Na co se máme zaměřit(zlobí nepravidelně). Telefonní číslo, na kterém Vás můžeme kontaktovat. Uveďte komponenty, které nám odesíláte(nabíjecí stanice, trafo, stroj...).

 

Svoz je objednáván vždy na následující pracovní den. Čas svozu neumíme upřesnit. Záleží vždy na rozvozové trase a vytížení řidiče PPL. Pokud se svoz v domluvený termín neuskuteční, prosíme kontaktujte nás, budeme svoz urgovat na centrále PPL. Kontaktujte servisního technika na tel. 733 672 144.

 

Pokud je servis záruční, přibalte ke stroji kopii prodejního dokladu.

 

Můžete nám zaslat i foto ze zahrady, videa, naskenovaný prodejní doklad a další podklady k rychlému vyřešení servisu na : info@ama-zahrada.cz. Pro komunikaci a spárování informací uveďte číslo  z objednávky servisu !!

 

!! Poprosíme pouze o zabalení do originální krabice(má patřičné výztuhy pro převoz). Pokud nemáte originální krabici, použijte jinou odpovídající velikosti a řádně vystelte proti poškození přepravou. Jednotlivé komponenty (trafo, stanici...) ochraňte obalem proti vzájemnému poškození v krabici. Sekačku podložte tak, aby byla zadní kola 3-5 cm ve vzduchu. PPL přebírá pouze 1 balík. Pročtěte řádně přiložené podmínky zabalení. Myslete na to, že stroj pojede několik stovek km a bude několikrát překládán--použijte výstelky proti poškození.

 

Balík není potřeba popisovat, vše polepí řidič na místě, vystaví předávací protokol o vyzvednutí zásilky.

Co se týče přepravy zboží:
Přeprava zboží probíhá přes externí přepravní služby PPL nebo GEIS. Přeprava zboží není službou firmy ama Czech s.r.o. Pro zaručení přepravy je nutné splnit podmínky přepravních firem. Zákazník je povinen informovat se o podmínkách přepravních služeb.
Pro přepravu je sekačku nutno zabalit dle podmínek přepravce. Podmínky balení najdete na těchto odkazech:
PPL: https://www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Spravne_zabaleni_zasilky.pdf
GEIS: https://www.geis-group.cz/cs/jak-spravne-zabalit-zasilku

Za správné balení zásilky nese odpovědnost zákazník. V případě poškození zboží během přepravy je nutno poškození reklamovat u přepravce. Firma ama Czech s.r.o. si vyhrazuje právo posoudit oprávněnost takové reklamace. V případě správného balení ama Czech zdokumentuje balení a poškození a zahájí reklamační řízení s přepravní službou. V případě špatného balení firma ama Czech s.r.o. zdokumentuje balení a poškození a informuje zákazníka o poškození. V takovém případě nebude firma ama Czech s.r.o. podnikat žádné kroky ohledně reklamace poškození.


Svoz zásilek do servisu je doplňkovou službou, kterou zákazníkovi nabízí a za zákazníka sjednává firma ama Czech s.r.o. Dodání stroje do servisu je povinností zákazníka. Z tohoto důvodu se doba přepravy nezapočítává do zákonné lhůty pro vyřízení reklamace. Reklamace začíná běžet dnem doručení stroje do servisu na adrese ama Czech s.r.o., Batňovice 269, 542 32 Úpice. ama Czech s.r.o. nenese žádnou zodpovědnost za dobu dodání u takto sjednané přepravy. Pokud Vám to nevyhovuje, pak máte možnost použít vlastní dopravu, nebo si dopravu sjednat někde jinde.


Pojištění zásilek během dopravy:
Na zásilky posílané sběrnou službou není sjednáno žádné nadstandardní pojištění. Pro Svoz zásilek tedy platí standardní pojištění, poskytované přepravní službou. Zákazník má povinnost informovat se ohledně výše pojistného, které se na daný typ přepravy vztahuje. Výše pojistného plnění se může lišit na poškození či na ztrátu zboží. Výše pojistného limitu se také může lišit u vnitrostátní a mezinárodní přepravy.
ama Czech s.r.o. nese odpovědnost za ztrátu zásilky či její poškození jen do výše pojistných limitů dle podmínek zvoleného přepravce a to za dodržení všech podmínek daných zvoleným přepravcem.
Objednáním této služby zákazník souhlasí s výší pojistných limitů dle předchozího odstavce.

Objednáním této služby zákazník souhlasí s výše uvedenými podmínkami ohledně balení zásilek a podmínek přepravních služeb.

 

V případě dotazů kontaktujte servisního technika na tel. 733 672 144. Děkujeme.


Pokud je servis záruční, nebude svoz k nám a zpět účtován. Pokud je servis pozáruční, bude po opravě účtováno 230,-Kč za 1 cestu. Tedy 460,-Kč za 2 cesty k nám a zpět. 

Před každým servisem je nutné provést diagnostiku pro zjištění poruchy. V případě mimozáruční opravy za tuto službu účtujeme částku 650,- Kč včetně DPH. V případě mimozáruční opravy tak technik nejprve provede diagnostiku stroje, díky které dokáže stanovit příčinu problému a stanovit předběžnou cenu opravy.  Dále Vás technik kontaktuje ohledně souhlasu s opravou za daných podmínek. V případě, že se rozhodnete opravu za daných podmínek odmítnout, budou Vám účtovány náklady účelně vynaložené na zjištění závady, tedy dopravné a diagnostika.  

 Při objednání se v e-shopu v košíku automaticky připočítá poplatek 130,-Kč za dopravu. Omlouváme se za toto technické nedopatření. Poplatky za svoz budou účtovány po opravě stroje a v závislosti na výše popsaném záručním/pozáručním(230,-Kč za 1 cestu) servisu. Při předávání zásilky k odvozu do servisu řidiči PPL nic neplatíte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: